Friday, February 19, 2016

Nak Pindah Rumah


kalau tengok pada keadaan bilik aku sekarang...pergh..memang bersepah la...semuanya gara2 waktu nak pindah rumah makin lama makin hampir..yes..I will move from this house..and I get my own room..yahoo..bestnya lahai..serious tak sabar nak pindah..dan disebabkan itu juga...sebarang entri yang aku tangguhkan buat seketika akan aku buat selepas pindah nanti..yes..everything will be finished it..I promise..In Shaa Allah..dan juga angan2 aku untuk buat sepertimana dalam Pinterest akan jadi kenyataan...dah lama ngidam nak buat..keadaan sekarang masih belum boleh walaupun tengah hujan...takpe2..waktu nak pindah tak sampai sebulan pun...rilek je k..after that..I will continue all my task..patut la selama ni rasa macam malas je..takde mood pun ada rupanya sebab ni.. (mencipta alasan paling munasabah dyan ni)...the space of our room kadang2 mempengaruhi mood seseorang.. betul la..ingat bohong ke...ni pun tengah gigih carik idea2 bilik..and it's possible to make my temporary room come true...wuhuu

dah ada bilik sendiri boleh feel macam ni...betul tak?..pic credit to Pinterest

how my weekend should be..owh ye..nak habaq..kedai runcit kedai makan seberang jalan je..jusco sebelah rumah..hamek kau...pergh..kalau malas nak masak sebab takde barang dapur meh aku tunjai kepala hang tu na..maleh sangat..


No comments: