Friday, January 20, 2012

cuti sem 3...(spontaneous saturday)..

budak2 ni sume dah plan bile cuti sem ni spend time dalam bilik tengok cerita korea ke..movie korea ke..that's why masa exam aritu kalau budak2 lain tengah duk gigih ngadap note kitorang pulak duk gigih tanya budak2 ni ada tak drama/cerita2 best..pastu kumpul banyak2 kat hard disk sampai penuh memory..same jugak la cerita nyer dengan aku..ada jugak benda yang aku rasa aku patut buat instead of watching drama and movie..cewaaahhhh...

1. baca novel la..kalau la boleh habiskan sampai 4 buah ni kan..#berangan

2. Cleaning my room..dah berzaman gak aku tak susun atur bilik aku tu...
3. kemas kini note - inipun satu hal gak aku kena buat..dah 3 sem..bile kuar hostel je sume kertas2 aku letak gitu je...at least kalau bagi pada apek surat khabar lama boleh dapat fulus sikit..

No comments: