Monday, January 16, 2012

nak shopping...

first of all..nak bagitaw cuti sem selama sebulan dah start..sekejap je masa berlalu sekarang...still teringat masa masuk balik utm ni lepas cuti 4 bulan..sekarang ni dah cuti lagi...tapi kalau takat sebulan je nak buat ape ek?..kat kepala ni dah macam2 nak buat..tapi takut tak jadi pulak...aku memang tak sabar giler nak habis sem miskin aku ni..(meroyan lagi)...sama ada betul ke tidak tapi aku ada terima kahabar gembira dari ayah yang permohonan aku nak duduk rumah sudah diluluskan..tapi cuma khabar mulut je la..hitam putihnya takde lagi..tapi aku mengharap seharap-harapnya akan lulus..sem ni memang aku langsung tak boleh beli ape2...cuma buat duit makan ngan duit jalan2..jalan2 tengok2..tu je la yang aku mampu..huaaa...handphone pun tak ganti2 lagi ni ha..bile nak plan beli tu beli ni...mesti aku akan sedapkan hati aku cakap..takpe..tunggu sem depan...that's the only thing I can said...huhu..btw..kalo sesape taw yang pemberian baucer buku sebanyak rm200 akan diberi kepada pelajar IPTA mulai tahun ni..(jangan cakap korang baru taw..aku pelangkung sorang2 nanti)...so bile member announce dah boleh amek baucer tu kat fakulti..aku antar orang pertama..(kat kelas la yang amek)..gigih jawab exam capat2 so that boleh keluar terus amek...yippeee...aku pun dah mula usha2 novel kat website nak tengok ape yang the latest...huhu..nak jugak beli alat2 tulis yang bertahun tak tukar...haha..(gelak jahat)...

masih belum digunakan lagi...sem depan baru guna...

No comments: