Saturday, December 18, 2010

Melaka (at night) 2010

kali ni aku berjalan-jalan di melaka...
naik benda yg sama...
tapi mestilah ada perbezaan...
things never same twice right...
kali ni aku naik taming sari dan river cruise pada waktu malam...
gara2 ada kenduri kawin pada waktu siang...
view kat melaka memang cantik...
waktu malam macam kat kl..
cuma bezanya kl tu penuh sesak...sini tak...
memandangkan aku takde kamera...so, satu pun aku tak tangkap...
terpksalah aku ber'google' utk tunjuk kat korang sume...
bila la aku nak beli kamera ni ye...
nak beli kamera idaman..rasa2nya hbs study pun blum tentu dapat beli...
jeles betul kat mamat yg duduk kat sebelah aku masa naik river cruise...
kamera sikit punya canggih..capture je kejenya...
aku yg duduk sebelah ni berpinar mata jadinya..
mana taknya kalau flash skit punya terang...
ini bukan eye on melaka tpi wheel yg ada kat funfair tu...


benda bulat besar tu eye on melaka..tpi dah kasi cabut ma...mana ntah benda tu skg...

menara taming sari...dah mcm ufo aku tgk

dataran pahlawan...

cuma aku terkilan sikit sebab tak dapat masuk mahkota parade...
dah lme tak pg situ...
tak salah dah tujuh tahun...
takpe, next time i will step into it..
hehe...

No comments: