Friday, January 20, 2012

Johor Premium Outlet, Johor : sekadar resit parking, kbye

bile cuti sem ni..ape lagi benda wajib buat..keluar la kan..aritu kebetulan pula ibu cuti...plan awal nak pegi rumah nenek antar nenek pegi klinik..dah nama pun cuti ajak la ibu sekali pegi JPO..(johor premium outlet)..ramai cakap tempat tu best..(ada org cakap ke tempat tu best)..ala..yang dyan taw tempat tu penuh dengan barang2 branded lagi mahal...ada yang sedapkan hati bile sale best la sampai 50% 70%...best hape ke bendenyer kalau barang rm2000 bile sale jadi rm1000..sale jugak kan...memang nampak dari tepi highway la JPO tu...kompem tak sesat...datang waktu kerja memang tak kan jam punye..so datang dengan senang hati...huhu...sampai je terus nampak nama2 outlet yang dijual..michael kors..burberry..armani..esprit..you name it..sume ada...tapi fulus nak beli kompem takkan ada..ape yang kitorang mampu buat cuma window shopping luar kedai...nak masuk dalam kedai kena ngucap banyak2...ada satu kedai tu aku selamber dek je masuk..itu pun kedai coklat..tengok harga..takpe la...datang empatbelasratuspuluhkali pun belum tentu aku dapat beli...cuma lagi satu la..kalau ni nak masuk segan2 memang rugi..masuk ape..MASUK JAMBAN...yang ni tak yah segan silu..masuk je..adik aku jakun kejap bila tengok paip sinki tu auto..huahuahuaa...apedaa...bagi membuktikan aku tak tipu..aku dengan rajinnyer ada la simpan resit2..aiyaa..itu pun mau tunjuk ka..


sekali masuk rm3 tu...tpi ruang parking kat kolej 11 ni lagi besar la weiii...
gigih nak tunjuk walaupun renyuk...ni masa makan kat sana...

benda yg kitorang makan lebih kurang camni la..(memang macam ni pun)..beli chocolate hazelnut & chocolate oreo..


lepas jalan2 cari penyakit (sebab kaki yang sakit)..akhirnye kitorang give up dan terus balik..boleh pulak aku membuta dalam kereta sebab penat sangat...pas hantar nenek balik rumah...bile malam kompem lapar balik..singgah pulak mcdonald...order 2 set double cheeseburger...



No comments: